Post by pestslusagitib on Feb 21, 2022 7:46:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mother Simulator: Virtual Baby ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mother Simulator: Virtual Baby IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Mother Simulator: Virtual Baby 2022 version ▞▞▞
Roligt spel, jag hoppas att du kan lägga till några saker, som något annat du kan göra i. Jag kommer att kalla det lobbyn där du inte är en nivå, som mer saker du kan få med spelpengarna och en nattgrej så här är det natt du sover och bebisen gråter för något eller gör något på natten som väcker dig den idén tack för att läsa ha en bra dag
Jag älskar det men jag kan bara spela i 3 dagar fixa det
Det är kul, men när du är klar med en nivå måste du gå tillbaka till hemmenyn och sedan trycka på starta en ny dag istället för att bara gå till nästa nivå. Du måste vänta för mycket för att börja en ny nivå så det blir tråkigt ibland. Jag gillar spelet, men hallen kan bara låsas upp med ett VIP-pass och det är irriterande
Kingdom Wars Стратегије xtuq
Det här spelet är irriterande, det hänger helt fast......... Det är bara telefonen som inte fungerar som Mach den kommer att hänga Jag hatar det här och snälla ladda inte ner det här spelet 😠 Jag spelade inte bara y eftersom det här spelet är det Mach hängande och irriterande
Det här är ett riktigt roligt spel, men det stör mig att jag inte kan hitta gårds- eller hallnyckeln! Jag ser att andra har det här problemet också, så det är inte bara jag. Och jag önskar att du kunde göra mer med barnet. Jag med dig kan också byta kön, kanske vissa människor skulle vilja ha en tjej eller en pojke, och jag tycker att de borde växa när du tar hand om dem. Bara för att göra det som SUPER realistiskt! Ty för att du läste denna recension.
Hej! Mother Simulator är det bästa spelet för mig!! och jag försöker låsa upp alla utom hall........ idk om jag kan låsa upp hallen,men jag är ganska säker på att den inte går att låsa upp även om du har gjort allt, jag undrar om jag kan låsa upp den snälla svara mig snälla utvecklare!! Och överlag är det ett bra spel!
Jag gav den en tvåa för min lillasyster kommer inte att sluta klaga för mig över tilläggen plus fixa detta så att jag kan sitta ner och slappna av utan att hon klagar på det här spelet och det är också irriterande för mig eftersom hon har upp volymen och allt jag här är mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma plus fixa detta plllz
Jag gillar det och när det blir svårt är inte så illa men det finns för många annonser så gå och installera nu är det gratis. hejdå var rädd om en smittad....
Jag ger den 3 stjärnor bara för att den har många annonser när jag går till bebisen vid barnstolen har den alltid annonser som bokstavligen så det är bara en sak som jag har problem med i det här spelet, men det är så roligt att spela som du är en släkt. mamma du måste ta hand om din dotter din bebis och allt är också stressigt som en släkt mamma så jag gillar det😘
Du vet att jag laddar ner spelet men det slutar inte, det kommer till 100% men efter 5 sekunder kommer det att laddas igen till 0 till 100% och sedan laddas om och om igen och efter 5 gånger gjorde det ingenting sa det ladda ner igen uahhh snälla fixa Det
Den har många annonser men annars är den riktigt bra
Så många annonser men fortfarande bra men har en timer
Det är OK men om det inte fanns så många annonser skulle det vara roligare
Min dotter älskar det här spelet, det är riktigt roligt att spela men för mycket reklam men det är okej.Eftersom hon var uttråkad av de andra spelen och hon hittade det här spelet, gillar hon det mer och hon var glad! tack för att du gjorde det här spelet. hon har inget att spela. När jag var barn var jag som hon! Kan du sätta en stad? hon älskar det här! Mer och mer!!! du kan göra ett rp-spel! Så ja! tack igen!
Det här är ett bra spel men det finns så många annonser och det irriterande är att när jag försöker få saker vita annonser så fungerar de inte men en bra spelgust fixar annonserna tack 😀😀😀😀😭🤩
Varför måste de låsa alla rum för specifika dagar!!!!!!!!!!!!!!! Det här spelet suger.😑😐😣
Jag gillar inte det faktum att det kommer en annons eller två efter varje gång du rör vid något eller plockar upp något, jag kunde inte lägga tillbaka något som jag plockade upp det, jag kunde bara kasta det, det gjorde jag inte heller som att badrummet var låst till dag nio eller något, jag kan inte se min person, jag fattar det inte... också rörelsen på personen är konstig. Jag avinstallerade spelet.
Jag vet inte hur jag verkligen gillar det eftersom det lär barnen hur man blir mamma i framtiden, men en sak FINNS INTE HÄR!! Jag älskar det så jag ger 5 stjärnor. Du kan ladda ner det nu ❤❤ Snälla ÄLSKAR DET🥺🥺
Det här spelet är så fantastiskt, lätt att spela och roligt, jag älskar grafiken, kontrollerna, men det enda problemet jag inte gillar och anledningen till att jag gav 4 stjärnor istället för 5 stjärnor är för att jag inte kan öppna hallen och Gården. Jag letar igenom nycklarna över hela huset men jag kan inte hitta det, snälla kan du ge uhm tips så där så vi kan lära oss var nycklarna är? Men ja, som jag säger är det här spelet så bra❤️ Och till skaparna hoppas jag att ni fixar problemen och jag hoppas att ni gör det här spelet vackrare... Love Yaaaaah🙌
Samma sak som förra recensionen. Jag hatade alla annonser som dök upp varannan knapp jag klickade på. FIXA DET ELLER AVINSTALLERAR JAG DET!😡😡😡
Mother Simulator: Virtual Baby Penyelakuan exi
Det här är fantastiskt .... men det finns faktiskt annonser men om jag stänger av mitt wifi ... så finns det inga annonser i det eftersom det inte finns något wifi så det är ett fantastiskt spel så jag gav 3 stjärnor för att lägga upp det till din skapare ... .
Mother Simulator: Virtual Baby Penyelakuan zmo
Mother Simulator: Virtual Baby სიმულაცია keg
Det här spelet har jag provat tidigare...första gången jag laddade ner det. Det vägrade också. Kan du fixa problemet?🤨
Det här spelet är fantastiskt!!! Grafik, Övergripande utformning av huset 10/10! Det enda problemet är idk var är gårds- och hallnyckeln? Jag har letat överallt! Och jag har inte sett det .. Jag ser fram emot att se en uppdatering och kan inte vänta!! XD ville bara säga fantastiskt spelutseende och kontrollerna! ALLT!! hittar bara inte tangenterna =w=
<3 spelet Jag och min syster har spelet som hon absolut älskar det också fortsätt göra fantastiska spel som detta men det enda som är fel är mängden reklam! det är dumt! Snälla låt mig inte betygsätta det en vänligen ändra det om du bara kan göra det snabbt
Det här är ett bra spel, det har ett smidigt spel och det är inte laggy. det är kul! Önskar bara att det inte hade så många annonser. Men förutom alla annonser är det ett fantastiskt spel.
Jag köpte inga annonser och jag insåg att jag får en annons från ingenstans som precis nu fick jag en annons och jag har inte fått någon idag förrän nu. Svara* Jag tryckte inte på någon av dem, men jag vet definitivt om det. Allt jag gjorde var att lägga barnet på spjälsängen och efter att jag gjorde det fick jag annonsen
Jag älskar det här spelet men det finns något som jag hatar kan inte maken vara lite hjälpsam i huset och vännen kan inte hon åtminstone hjälpa mig med sysslorna som vad gör hon ens bara skrattar och jag kan' t hitta nycklarna till hallen och gården tack
Det är ett trevligt spel men jag gav det tre stjärnor eftersom du inte kan se ansiktet du kan inte göra någonting om du inte sätter en liten prick på saken och hur förväntar man sig att mamma ska göra dotterns hår och även ta hand om älskling samtidigt ärligt talat så ger jag det här spelet tre stjärnor eftersom du har ansträngt dig men det förtjänar två. Jag tycker att folk borde läsa recensioner innan de laddas ner. Jag tror verkligen att om du fixar problemen (annonserna) kommer spelet att bli bättre. Och det kanske är värt 5 stjärnor 🤬🤬🤬👎👎👎
Det är barnvänligt men det har många annonser och jag önskar att du inte behövde betala för att inte få annonser men det är riktigt kul och istället för att betala för vardagsrummet eller badrummet kan du bara låsa upp det medan du gör dagar det är kul men för många annonser!!!
Jag älskar det här spelet eftersom du kan ta hand om ett barn, ett barn och mer. Och inte för många annonser. Åh och kan du uppdatera spelet och lägga in fler områden i huset? Fortsätt med det goda arbetet 😃
Jag gillar mycket det här spelet eftersom bebisen är söt 🥺
Jag gillar det här spelet väldigt mycket men det finns ett par problem jag har 1. Annonserna jag hatar annonser det håller mig borta från det här spelet eftersom jag vet att om jag börjar spela det här spelet får jag annonser så snälla fixa det 2. Jag fortsätter att få problem som bebisen eller pappan eller något kommer att misslyckas på olika ställen jag hatar att jag inte vet varför det gör det 😑😤
Jag älskar det här spelet! Sättet som spelet är i första person, jag älskar det. Det finns en mängd annonser, så det förklarar varför jag bara har gett fyra stjärnor. Det här spelet är bra. Om du förbättrar det kommer ditt betyg att gå upp!
Snälla lansera en uppdatering som inkluderar att vi kan gå hemifrån och vi kan gå hem till grannarna och göra en stormarknad och vi kan laga mat även om du inte uppdaterade från en månad så vänligen uppdatera snabbt
Installera inte: Slöseri med tid skärmen har fastnat på en plats och jag kan inte göra något på grund av det här spelet som min telefon hänger, installera den inte
Det här var bra först och sedan när jag spelar mer försvinner det😞
Fixa buggar snälla jag försöker spela det fryser på mig jag går tillbaka ut och sätter på spelet igen det fryser fortfarande och fungerar superlångsamt vänligen fixa tills jag avinstallerar
Mother Simulator: Virtual Baby Penyelakuan kmc
Jag gillar det här spelet men det tar lång tid att få presenten så jag ger det 4 stjärnor
Det är en bra app...men jag föreslår att du lägger till något...som att du kan sitta i soffan och vid köksstolen...eller när vi är sena med att svara till systern föreslår jag att du gillar gör henne sa "mamma skynda dig".....och vi kan ha ett alternativ att vara arga på systern och bebisen....det blir jättebra....och du kan laga mat eller få systern att hålla bebisen. ..DET KOMMER BLI ROLIGT...men om det är för mycket ledsen.....
Det här är helt hemsökt varje gång jag försöker göra något nivå 24 är så hemsökt att jag svär varje gång jag inte ens var i rummet och allt bara ramlade och ramlade och ramlade. Idk varför?
Jag är ett barn och att spela det här får mig att känna mig som en mamma. Dagen slutar för fort Jag spelar hellre när dagen i spelet inte har startat. Bebisen är bedårande, tho. Hur som helst älskar jag spelet.