Post by pestslusagitib on Feb 21, 2022 7:37:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
Ik heb geleerd dat dit spel een beetje saai zal zijn, maar het is geweldig 👏😉 het heeft landen om te reizen en taken die geweldig zijn 👏😀 dit spel is het beste om te koken 🍳❤ spelletjes 🎮 .... dus ik vind het geweldig 😀😍❤ en het heeft soorten voedsel 😋😍 die we kunnen maken 😊😊 het heeft ook veel niveaus 👌 dit spel is het beste 👌 als je dit spel gaat downloaden, zeg ik dat je het moet downloaden 🥰😍🥰😍🥰😍🥰
Niveau stopt bij 150.. Ik vond dit spel gewoon geweldig. Gelieve nog enkele niveaus bij te werken.😐
GEWELDIG SPEL! GEEN BUGS... GEWELDIGE GRAFIEK. BEDANKT VOOR DE ERVARING. TERWIJL IK WACHT OP JOU OM HET VOLGENDE RESTAURANR OP TE ZETTEN, GA IK GEWOON TERUG EN VUL DEGENEN IN DIE IK HEB GEMISTE, DIE NIETS TE MAKEN HEBBEN MET WINNEN.. IEDEREEN DIE HOUDT VAN HET KOKEN VAN SPELLEN... ULTIEM. HARTELIJK BEDANKT.
Intha spel nallaruku ana Android telefoon la vara bommaiya set pannirukinga antha bommaki pathila ethachum mens aa add pannuna super aa irukum intha spel
Ik kon 29-2 level niet voltooien..hoewel ik alle items heb geüpgraded, maar het niet kon voltooien...probeer het te verifiëren..alsjeblieft..maar het spel is leuk..zie dat probleem
Door Nordcurrent UAB · Cooking Fever: Restaurant Game · 101-in-1 Games ! · Sniper Arena: PvP Army Shooter · Pocket Styler: Fashion Stars · Murder in the Alps.
Ik ben echt teleurgesteld in deze game omdat,, vanaf het begin geniet ik erg van deze game,,, en ik ben deze game continu gaan spelen,, ik heb de Chinese en Japanse hoofdsteun voltooid en wacht dan met spanning op indisch hoofdsteun maar het gaat niet open😭😭 ik heb vanaf het begin elk dufficut-niveau gespeeld. 😩 maar helaas gaat de Indiase hoofdsteun niet open ,,,😩 ik heb het vaak geprobeerd en ik word moe😵 alsjeblieft ontwikkelaars zorgen ervoor 😭 ik wil spelen 😭😭😭😭
Online escapegame naar keuze voor kids (1-5 personen)
Geweldig! Ik geniet echt van deze game👍👍😁 Update seizoen 2 aub🙏🙏😫😫
App werkt niet
Op de een of andere manier is het lastig
Asian Cooking Games: Star Chef Arkade yqq
Ik vind het spel erg leuk, maar op niveau 325+ bevriest het drankje en is het onmogelijk om het te serveren zonder een booster te gebruiken.
Ik hou van het spel en ik ben verslaafd. Het enige dat me ervan weerhoudt om deze 5 sterren te geven, is de tijd die ik besteed aan het wachten op de opening van een nieuw restaurant. Hierdoor is het 2 weken geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb. Werk het volgende restaurant bij, zodat ik kan blijven spelen.
Ik vind dit spel erg leuk en het is zo goed, maar na 90 levels zijn er geen nieuwe restaurants en in de Play Store is er geen optie om deze app bij te werken. Ik zou je willen zeggen, maak alsjeblieft snel een nieuw level!
Cafeland - World Kitchen - App voor iPhone, iPad en iPod touch
Dit spel is leuk en verslavend, maar voor mij crasht het VEEL, er zijn VEEL advertenties en het feit dat alle knoppen die je moet indrukken helemaal onderaan het scherm staan, is super irritant. Ik heb de hoes van mijn tablet om ze de helft van de tijd te raken en het is heel gemakkelijk om per ongeluk op de terug-knop te drukken.
Star Chef Chef 1.8.4 APK + Dhuwit Tanpa Bathi Mod - APK ...
Ik hou echt van dit spel. Ik geef het spel 5 sterren. Als ik aan het spelen ben en de game stop, ga ik terug naar games die ik al heb gespeeld. Los dit alsjeblieft op, zodat ik kan blijven spelen. Bedankt
In het begin genoten van dit spel totdat het begon te sluiten, of wanneer je munten probeerde te verdubbelen, werd de advertentie niet afgespeeld.
ik vind dit spel leuk
ik houd er echt van
Het is te erg
Indian Cooking Star 2.7.5 download APK Android | Aptoide
Heya... ik had deze app de vorige tjme ook met 5 sterren beoordeeld..j heeft deze game vandaag geüpdatet... niet in staat om dit spel te spelen pls..los mijn probleem op..zodat ik dit opnieuw kan spelen. Beoordeeld met 5 sterren omdat ik hoop dat je mijn probleem zou oplossen
We're happy to reveal that German and EU Spanish game ... Cooking all the recipes will earn the player the achievement “Five Star Chef” and
Ik hoop dat het een heel goed spel kan zijn dat zich tijdens het spelen niet zal vervelen en iets zal leren
recipes - MENDO
Sommige ervaringen kunnen beter. Sleutels mogen niet worden gegeven voor het twee of drie keer herhalen van sommige niveaus, omdat dit de pret bederft. Het aantal niveaus in elk fastfood moet worden verminderd, omdat mensen hun geduld kunnen verliezen en het in het midden kunnen laten zonder het te voltooien.
The Mission Chinese Food Cookbook (Hardcover). From rising culinary star Danny Bowien, chef and cofounder of the tremendously popular Mission Chinese...
Ik raad dit spel ten zeerste aan!!! Tot nu toe is dit het beste kookspel dat ik heb gespeeld. Niet zoals andere die echt geld nodig hebben om het spel te spelen, dus ik vind dit spel echt goed. Het heeft ook de beste visuele. Ga zo door met het goede werk!😊
RealmCraft 3D Mine Block World Przygodowe hkt
Sitemap - iCreate
Ik ben er nu al dol op, ik heb alle niveaus in slechts 2 dagen voltooid, ik ben opgewonden en wacht op de aankomende nieuwe niveaus, werelden en restaurant (gerechten) ga zo door met het geweldige werk en de graphics, een dikke duim omhoog !!
Guy's Grocery Games - Season 23 - Prime Video
Idk ben ik het alleen ineens mijn spel is geüpdatet en weet dat ik de beloningen van de schatkist niet kan openen ik heb alle 10 sleutels verzameld die nodig zijn om alle 10 kisten te openen en het maakt niet uit hoe vaak ik erop klik of ik het spel opnieuw heb opgestart laat me niet openen, ik dacht dat het misschien een slechte telefoon was, dus ik startte hem opnieuw op en zette hem zelfs een tijdje uit en hij laat me nog steeds niet openen geen van hen is dit een storing, ik hoop dat het wordt opgelost, denkend aan de-installatie
Ik heb een e-mail gestuurd dat ik de app niet kan openen na de update. Mijn telefoon is de nieuwste gloednieuwe Samsung en ik start mijn telefoon ook vaak opnieuw op. Dus de app is het probleem. Ik heb alle niveaus voor deze update voltooid. Ik heb de installatie niet verwijderd voor het geval ik al mijn gegevens kwijtraak.
Deze game is zo leuk. Ik hou van deze game, maar soms zijn deze games zo verontrustend.
Het is een leuk spel, maar ik heb een aantal dingen die ik niet leuk vind en ik som hier enkele van die dingen op. Dit is ook de reden waarom ik het een 3 sterren heb gegeven. Ik hou er niet van dat de noedels lang nodig hebben om te koken, ik hou er vooral niet van hoe de ogen van een man in rode harten veranderen als je hem serveert, persoonlijk vind ik dat eng, en ik vind het niet leuk dat het lang duurt om naar de volgende wereld laden. Maar daarom heb ik het een 3 sterren gegeven, ook al vind ik het spel leuk.
Ontwikkelaar : TheAppGuruz · Versie : 0.0.58 · Categorie : Arcade · Bijwerken : December 22, 2021 · Voorwaarden : Android 4.4+ · Inhoudsbeoordeling : Everyone.
Het is een leuk spel voor kleine kinderen.
Ik ben dol op dit spel. Maar wat is de toekomst van een Indiaas restaurant? Ik blijf wachten en het is frustrerend om langer te wachten. Dit is het enige spel dat ik alleen speel. Als het langer duurt, zal ik het verwijderen en enkele games downloaden. Ik hoop dat je dit spel zo snel mogelijk bijwerkt.
Het is een interessante app, maar het kwam op een punt waarop ik werd gevraagd om de volgende fase te downloaden voordat ik kan spelen. Er zou op dat gebied verbetering moeten komen
Ik ben op het laatste niveau en het kan niet worden geüpload, dus ik kan het spel verslaan. Je moet steeds dezelfde levels blijven spelen.
Asian Cooking Games: Star Chef آرکیڈ erdj
Kan het spel niet openen blijft crashen..het is echt leuk en verslavend..maar de laatste 24 uur lukt het me niet om het te openen.. pls repareer het
Waarom stopte het bij level 120?
Asian Cooking Games: Star Chef እንቅስቃሴ ያለባቸው rmsm
Het is een erg vermoeiend spel, mijn vingers doen pijn
Ik speel dit, maar nu werkt het niet meer, zelfs niet hoe vaak ik het installeer, maar het is nog steeds hetzelfde, dus ik geef een 1 ster
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik heb 60 sleutels in de schatkist maar kan ze niet terughalen... Ik dacht dat het door het spel met kerstmutsen kwam. Het is nu voorbij en kan de schatkist nog steeds niet openen
Super spel. Een van de beste games in de playstore. Veel niveaus. Veel landen zoals China, Japan, India enz. Sommige niveaus zijn eenvoudig, andere moeilijk.